- Vi kan kalla det en skiddagbok

fredag 14 januari 2011

Fredagsmys

Vecka 9 är spikad iaf för mig, Carter måste bara vaska fram lite stålar så jag kan bocka av honom också. Blir boende i Lindvallen med Henke, Eskil och Erik kommer bli tokigt kul hoppas jag. Enda kruxet än så länge är hur vi ska ta oss till sälen men det är ju bara en liten detalj...

Får se om jag och min fru Carter lyckas ta oss till kungsberget inom den närmaste framtiden, hoppas på det!. NU när det börjar krypa i skidnerverna igen.

Har också talat med vår patriotiske vän Fredrik Hellstrand som föreslagit en alperna resa någon gång i mars, låter ju för bra för att vara sant i mina öron vart har jag inte fått reda på ännu, men vem vet kanske kan ni få hänga med oss dit också!

Önskar att man hade alla pengar i världen, förmodligen så skaffar jag mig det snart känns så i alla fall.


2 kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se