- Vi kan kalla det en skiddagbok

lördag 11 december 2010

Skidorna på hyllan

Nu har jag fått det klart för mig. Det blir atomic patent. Någon som har provat/känt på dem? De är ju lite bredare än vanliga twintips. 95 mm i midjan. Det är ganska brett. Men tror att jag kommer gilla det. Funkar ju utanför pisten. Alltså Utanför. Atomic Patent som julklapp(?). Med FFG 14 bindningar. Adam Fixar G-rymt pris. Bra grabb det där.



Varje morgon ser jag snön utanför fönstret. Den ligger där orörd och vit. Suget ökar för varje gång man går utanför dörren. Häromdagen fick vi carva oss ner från hammarbybackens topp. Men det räckte inte. Aldrig nöjd, men det måste ni förstå. Man måste upp i landet, eller varför inte neråt...
Jag och adam letade lite stugor igår. Till vår glädje hittade vi samma stuga som vi hyrde förra året för en barnslig peng. Nu väntar vi på svar. Snälla Bertil och Eva!! 

Ikväll ligger skidorna på hyllan och vi plockar fram skjortan och vaxet.

Ha en trevlig lördagkväll gott folk!

Swisch swosh hasch / carter
Åkare: Adam    Foto:Macus
ps. oprövat drink tips: Bacardi black + Julmust.. hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se